דוקטורנטים בחוג ללקויות למידה
| שם המנחה | נושא עבודת הדוקטורט באנגלית | נושא עבודת הדוקטורט בעברית | דוא״ל | שם הסטודנט | תמונה | 
| פרופ' דוד שר | Learning to read Arabic: psycholinguistics, grammatological and pedagogical aspects | לימוד קריאה בערבית – היבטים פסיכו-לינגוויסטים, גרמטולוגיים ופדגוגיים | hanadi.abuahmad @gmail.com | הנאדי אבו אחמד |  | 
| פרופ' אוסיד ח'טיב | Language selection and the Arabic diglossia | בחירה שפתית ודיגלוסיה בשפה הערבית | afafabo@gmail.com | עפאף אבו גזאלה |  | 
| פרופ' מרק לייקין | Development of morphological ability among bilingual speakers in early childhood in two Semitic languages: Hebrew and Arabic | התפתחות היכולת המורפולוגית בקרב ילדים דו לשוניים בגיל הרך בשתי שפות שמיות: ערבית ועברית | Abeer.asli @gmail.com | בדארנה-עאסלה עביר | |
| פרופ' צביה ברזניץ, פרופ' עודד זהבי | The relationships between musical expertise and language skills in musicians and non-musicians, dyslexic and skilled adult readers: A behavioral and ERP study | הקשר בין מומחיות מוסיקלית ומיומנויות שפתיות בקרב בוגרים מוסיקאים ולא מוסיקאים, קוראים דיסלקטים ותקינים: מחקר התנהגותי ואלקטרופיזיולוגי | nahalbe@gmail.com | נחל בינור |  | 
| פרופ' אבי קרני | The effect of auditory identification training on stimulus dependent attention engagement among young adults with ADHD: a study using Pre-Pulse Inhibition | השפעת אימון תפיסתי- שמיעתי על מרכיבי קשב בקרב מבוגרים המאובחנים כבעלי הפרעה בקשב ובריכוז:המחקר ישתמש במטלת Pre-Pulse Inhibition | Rim2000@walla.com | רים בירני- חלבי | |
| פרופ' תמי קציר וד"ר טלי ביתן | Single word reading – Is it all about transparency? Evidence from behavioral and fMRI among typical and dyslexic Hebrew readers Jewish adolescents adolescents from Arab | קריאת מילים בודדות – האם זה רק עניין של שקיפות? עדויות ממחקר התנהגותי ומחקר fMRI בקרב קוראים תקינים ודיסלקטים בעברית | ylweiss@gmail.com | יעל וייס |  | 
| פרופ' מיכל שני, פרופ' תמי קציר וד"ר שלי שאול | Developmental relationships between visual processing, emergent literacy, and language skills in preschool and reading profiles in first grade: A longitudinal study in the Hebrew orthography | חקירת הקשר ההתפתחותי בין יכולות עיבוד חזותי, שפה וקריאה, לבין פרופילים של קוראים באורתוגראפיה העברית: מחקר אורך | zofit.va@gmail.com | צופית וטבו פליישון | |
| פרופ' תמי קציר וד"ר ענת פריאור | English Reading Comprehension of Adolescent Hebrew Speakers Learning English as a Foreign Language | הבנת הנקרא באנגלית בקרב מתבגרים דוברי עברית הלומדים אנגלית כשפה זרה | ESEwithRita @gmail.com | ריטה זלצמן קוליק |  | 
| פרופ' תמי קציר פרופ' מיכל שני | Different types of feedback effects on reading comprehension and meta – cognitive abilities, in students with and without reading comprehension difficulty | השפעת סוגי משוב שונים על הבנת הנקרא ויכולות מטא-קוגנטיביות, בקרב תלמידים עם וללא קושי בהבנת הנקרא | einat_kleider @hotmail.com | עינת טסלר | |
| פרופ' דויד שר | Phonological Awareness in a Semitic Abjad: Consonants versus Vowels | מודעות פונולוגית באַבְּגָ'ד העברי – עיצורים לעומת תנועות | maayant21@gmail.com | מעין תדמור-טרוינסקי | |
| פרופ' מרק לייקין | Morphological processing in the bilingual and monolingual skilled readers: Comparison between three targets languages (Russian, Hebrew & English) | עיבוד מורפולוגי בקרב קוראים מיומנים דו וחד לשוניים: השוואה בין שלוש שפות המטרה (רוסית, עברית ואנגלית) | allamirkin @gmail.com | אלה מירקין | |
| ד"ר תמי קציר וד"ר ג'נינה קהן-הורביץ | What's Hot in English as a Foreign Language Literacy Instruction in Israel: Insights from Experts and Teachers about Classroom Practices | מהם הנושאים החמים בהוראת אנגלית כשפה זרה בישראל: תובנות ממומחים ומורים על הנעשה בכיתות הלימוד | stephfuchs21 @gmail.com | סטפני פוקס |  | 
| פרופ' צביה ברזניץ | Differences in brain connectivity and processing of information between dyslexic and regular readers | הבדלים בקישוריות מוחית ועיבוד האינפורמציה בין קוראים בעלי דיסלקציה וקוראים רגילים | alex.frid@gmail.com | אלכס פריד | |
| פרופ' תמי קציר | The influence of task characterisitics on texts integration | השפעתם של מאפייני המטלה על תהליכי אינטגרציה של טקסטים | lironprimor @gmail.com | לירון פרימור | |
| פרופ' צביה ברזניץ | Introducing The Cognitive Warm-up: Increasing Reading Training Effectiveness for Dyslexic Individuals | החימום הקוגניטיבי: הגברת אפקטיביות של תוכניות אימון קריאה לדיסלקטים | olga.chuntonov @gmail.com | אולגה צ'ונטונוב |  | 
| ד"ר אורלי רובינשטיין | Ordinal processing: is it essential for numerical knowledge? | עיבוד סדרה האם הוא הכרחי לעיבוד מידע נומרי? | surydana@gmail.com | דנה צורי ברוט | |
| ד"ר אורלי רובינשטיין ופרופ' אבי קרני | Subitizing – methodological and diagnostical issues | סוביטציה – היבטים מתודולוגיים ואבחנתיים | hilakanner @gmail.com | הילה קנר | |
| ד"ר אורלי רובינשטיין | Approximate non-symbolic operation, approximate and exact symbolic operations, and mathematical proficiency | אופרציות לא סימבוליות מוערכות, אופרציות סימבוליות מוערכות ומדויקות ויכולת מתמטית. | furmantamar @gmail.com | תמר פורמן | |
| פרופ' תמי קציר פרופ' מיכל שני | The Effects of a Fluency Based Intervention on Reading Related Self Perceptions, Confidence and Calibration of Comprehension, Among At Risk and Average Readers ages 8 to 9 | השפעתה של תוכנית התערבות להאצת שטף הקריאה על דימוי עצמי בקריאה, בטחון ויכולת כיול בהבנת הנקרא, בקרב קוראים מתקשים ותקינים בגילאים 8 עד 9 | Ronenk1@gmal.com | רונן קספרסקי |  | 
| פרופ' צביה ברזניץ וד"ר ליאת גולדברב | The impact of visual distracters on the reading performance of dyslexic readers and an avoidance method for reading enhancement | חקר ההשפעה והלמידה להימנע ממסיחים ויזואליים כגורם בשיפור איכות הקריאה בקרב קוראים דיסלקטים | omreesh@gmail.com | עמרי שובל |  | 
| פרופ' דייויד שר | The relationship between reading disabilities and specific language impairment in Hebrew | הקשר שבין דיסלקציה התפתחותית ללקות שפתית בשפה העברית – מבט על רכישת הקריאה והתפתחותה | carmit_sh @oranim.ac.il | כרמית שלו לייפר | 
 
													 
								 
								