שתי משרות חדשות במרכז הפעו״ט

למרכז הפעו"ט (מרכז העשרה פעילות וטיפול לגיל הרך) דרוש/ה מנהל/ת ליחידה מקצועית ייחודית שמתמחה בטיפול במשפחות מורכבות לילדים בגיל הרך בסיכון גבוה להובלת צוות קטן רב-מקצועי ומנוסה לעבודה מאתגרת, מרתקת ויצירתית

עו"ס קלינית / פסיכולוגית
 
לתפקיד נדרש:
* ידע וניסיון רב בטיפול ובפסיכותרפיה.
* ניסיון רב בעבודה עם אוכלוסיות בסיכון.
* יכולת עמידות באתגרים הכרוכים בטיפול במשפחות סיכון גבוה
* יכולת ארגונית ניהולית גמישה.
* ידע וניסיון רב בעבודה עם מערכות השירותים החברתיים
* יכולת לקיים ולפתח קשר אינטגרטיבי עם ריבוי גורמים רב – מערכתיים
* ראיה מערכתית
* יכולת וניסיון רב בהדרכה (חובה ! – לפחות 10 שנות נסיון)
* בעל\ת ערכים חברתיים
* יכולת הבעה בכתב ובע"פ
 
– היקף המשרה: כ15 -20 שעות (מינ' 3 ימים בשבוע – רצוי פניות של פעם בשבוע אחה"צ)
– אפשרות בעתיד להרחבת התפקיד  
– העבודה מתאימה במיוחד לבעלי מקצוע מבוגרים עם ידע וניסיון רב המעוניינים לבנות עם הצוות דרכי טיפול מאתגרות, חדשניות וגמישות תוך בדיקה מתמדת.
 
נא לשלוח קו"ח ל hapaot@netvision.net.il

 

 

למרכז הפעו"ט- העשרה פעילות וטיפול לגיל הרך (ע"ר)
בטירת הכרמל
דרוש/ה לתפקיד מעניין אחראית אדמיניסטרציה ושיווק – תחום הדרכה

התפקיד כולל:
היחידה מפעילה הדרכות, ימי עיון, סדנאות והשתלמויות לגורמים מטפלים בגיל הרך, לצוותים חינוכיים, להורים ועוד. התפקיד כולל איתור צרכי ההדרכה וההשתלמויות, בנית תכנית שנתית (כולל תקציב), גיוס, רישום לקורסים, גביה, הפצה, פרסום ושיווקם של תכניות ההדרכה, הכנת חוזי עבודה, דו"חות חודשיים וביצוע מעקב, משובים והערכה.
השכלה וניסיון של ממלא/ת התפקיד:
* תואר שני במקצועות רלוונטיים כגון: ניהול מערכות חינוך ורווחה, טיפול פרא רפואי או רגשי, מדעי החברה, ייעוץ חינוכי, ייעוץ ארגוני
• ניסיון ניהולי של 7 שנים לפחות
• ניסיון וידע בגיוס משאבים – חובה
• היכרות עם המגזר השלישי, החברתי והעסקי – יתרון
• עדיפות לניסיון קודם בעבודה מערכתית בתחום תכניות התערבות הגיל הרך והבנת האג'נדה החברתית
• ידע וגישה שירותית ואוריינטציה שיווקית -ארגונית – חובה
כישורים ותכונות חשובות לתפקיד:
*יכולות אדמיניסטרטיביות וארגוניות ברמה גבוהה, ירידה לפרטי פרטים לצד ראיה מערכתית, ליזום, לארגן חומר, הנעת פרויקטים ולנהל מעקב ובקרה – חובה
*ידע וגישה לשיווק ורשתות חברתיות
*רצוי ידע בסיסי בהנח"ש/ ניהול תקציב
*יכולת עבודה עצמאית ובצוות ויחסי אנוש מעולים
• שליטה ביישומי מחשב וברשתות החברתיות
• יכולת ייצוג וכושר ניסוח והבעה מעולה בכתב ובע"פ, בעברית ובאנגלית ברמה טובה מאד
*עניין ורקע בתחומים טכניים – יתרון
*גמישות, יצירתיות ויוזמה
*ידע טכנולוגי ושליטה בתכנות האופיס ברמה גבוהה ביותר כולל יכולת הכנת מצגות ברמה גבוהה ואקסל
היקף משרה:
חצי משרה (עם אפשרות להרחבה בהמשך – חובה)
גמישות בשעות העבודה (כולל יום שישי פעם בחודש ויום אחה"צ פעם בשבוע)
מצטערים, רק פניות מתאימות תיעננה
נא לשלוח קו"ח ל hapaotcenter@gmail.com