| שם המנחה |
נושא עבודת הדוקטורט באנגלית |
נושא עבודת הדוקטורט בעברית |
דוא״ל | שם הסטודנט | תמונה |
| פרופ' פרלה נשר | The development of children's Intuitive conceptions of infinite division | התפתחות תפיסות אינטואיטיביות של ילדים אודות התחלקות אינסופית והתקרבות לאפס | avitan-sh@012.net.il | אביטן שרון | |
|
פרופ' פרלה נשר פרופ' תואפיק מנסור
|
Comparison of simple word problems in textbooks of Arab States (Egypt, Syria, the Palestinian Authority, Jordan, Saudi Arabia) | השוואת ספרי הלימוד במתמטיקה בכיתות א' – ג' בין חמש מדינות ערב וישראל | tayeed95@gmail.com | אלג'מאל תאייד | |
| פרופ' רוזה לייקין | Transforming proof problems in geometry into investigation ones: what is different among experts in problem solving? | הפיכת בעיות הוכחה לבעיות חקר ומציאת גילויים חדשים: מה מיוחד בקרב מומחים בפתרון בעיות? | haim1elgrabl1@gmail.com | אלגרבלי חיים | |
| פרופ' אנה ספרד | Professional identity of mathematics teacher: its nature, development, and its role in decision making | קבלת החלטות ושיחים מתנגשים: זהות מקצועית של מורים למתמטיקה | yigala@savion.huji.ac.il | אסניס יגאל |
|
| פרופ' מיכל ירושלמי | Teacher as designer of e-textbook: Study of norms and modes of teaching in the mathematics classroom | מורה המעצב את ספר הלימוד הממוחשב: חקר נורמות ותהליכי הוראה בכיתת המתמטיקה | ashkerat@hotmail.com | בשיר עביר | |
| פרופ' רוזה לייקין | Learning through teaching in Virtual school: Development of expertise in teacher assistance | התפתחות המומחיות של מתרגלים תוך כדי הוראה בבית ספר וירטואלי | shulawe@gmail.com | וייסמן שולה | |
| ד"ר אירית פלד | Using simple modeling problems in mathematics remedial teaching | שימוש בבעיות מידול (מודולינג)פשוטות בהוראה מתקנת במתמטיקה | marva.yarden@gmail.com | ירדן מרוה | |
| ד"ר אירית פלד | The authority that acts as a source of knowledge in mathematics teacher education using a wiki envirronment | העברת סמכויות הלמידה לפרחי הוראה במתמטיקה בסביבת ויקי המאפשרת בניית קהילת שיח | doritudj@gmail.com | כהן דורית | |
| פרופ' אנה ספרד | The development of algebraic discourse among 7 grade students | התפתחות השיח האלגברי בקרב תלמידים בחטיבת הביניים | caspisha@gmail.com | כספי שי | |
| פרופ' אנה ספרד | The development of numerical and geometric discourses of children between the age of 3 to | התפתחותה של החשיבה המספרית והכמותית אצל ילדים בני 2 – 5 | ilavi@univ.haifa.ac.il | לביא עירית | |
| פרופ' אנה ספרד | Fractions, probability and the Tongen way | שברים, הסתברות והדרך הטונגית | noah@ardomnet.co.il | מוריס נח | |
| פרופ' רוזה לייקין | Learning through teaching in Virtual School: Effects of teaching on instructional design | ללמוד לעצב תוכנית לימודים תוך כדי הוראה. חקירת שינויים בעיצוב ההוראה, הקשורים להוראת המתמטיקה בבית הספר ווירטואלי | meller_michal@walla.co.il | מלר מיכל | |
| ד"ר דני בן-צבי | The Development of Reasoning about Samples and Sampling among Elementary School Students in a Technology-Enhanced and Inquiry-Based Learning Environment | הגישה הפדגוגית המשולבת בפיתוח חשיבה של תלמידי בית ספר יסודי על דגימה בהסקה סטטיסטית בלתי פורמאלית | hana.manor@gmail.com | מנור חנה | |
| פרופ' מיכל ירושלמי | Mathematical Skills tested with and by Technoligy (E-assessment): Aspects of Design of Evaluation item | הערכה ממוחשבת במתמטיקה: חקר סוגיות עיצוב של פריטי הערכה של מיומנויות מתמטיות במבחנים ממוחשבים הנבדקים באופן ממוחשב. | gnagarih@campus.haifa.ac.il | נגרי חדיף גלית | |
| פרופ' רוזה לייקין | Learning through teaching in a virtual school: Development of expertise in teachers of mathematics | התפתחות המומחיות של המורים תוך כדי הוראה בסביבה וירטואלית | etinoy@netvision.net.il | נוי אתי |
|
| פרופ' מיכל ירושלמי | Meaning's Emerge of a Mathematical Sign and its influence on using it – The case of integra concept | תהליכי התהוות משמעויות מוסכמות של סימנים מתמטיים בסביבה דינאמית ורבת ייצוגים והשימוש בהם בפתרון בעיות המקרה של אינטגרל | osamasw@zahav.net.il | סוידאן אוסמה | |
| ד"ר אירית פלד | The development of modeling skills in elementary school children with learning difficulties in mathematics | התפתחות כישורי מידול (מודולינג) מתמטי בקרב תלמידים מתקשים בבית ספר יסודי | haleki@edu.haifa.ac.il | עבד אלחאלק אבתסאם | |
| פרופ' רוזה לייקין פרופ' אבי ברמן |
PhD Students' conception of Mathematical creativity and its sources in their educational history | יצירתיות מתמטית והמקורות לפיתוחה: חקר תפיסות מתמטיקאים בתחילת דרכם | vitfr@netvision.net.il | פרידלנסקי ויטלי | |
| ד"ר אירית פלד | The development offeatures in the initial analysis of modeling problims | התפתחות מאפייני הניתוח ההתחלתי בפתרון בעיות מודול | peinav1@gmail.com | קיסר עינב | |
| פרופ' אנה ספרד | Teachers’ routines and students’ learning engagement in mathematics classroom | רוטינות המורה ומעורבות לימודית של תלמידים בשיעורי מתמטיקה | irisdayan22@gmail.com | רסיוק איריס | |
| פרופ' אנה ספרד | Identifying socio-cognitive sources of the mathematics learner's enduring difficulties | זיווגים של פוליגונים | ayasteiner@gmail.com | שטיינר איה |