בן פרץ מרים ז״ל, פרופ'
תכנון לימודים
הכשרת מורים
פיתוח מקצועי של מורים
עיצוב מדיניות חינוכית
חינוך יהודי
Ben-Peretz, M. (1990). The teacher-curriculum encounter: Freeing teachers from the tyranny of texts, in the series: Curriculum issues and inquiries. New York: The Sate University of New York Press. A Hebrew edition published by MOFET in 1995
Ben-Peretz, M. (1995). Learning from experience: Memory and the teacher’s account of teaching. In the series: Teacher Development. New York: The State University of New York Press.
Ben-Peretz, M. (2009). Policy making in education: A holistic approach responding to global changes. Maryland: Rowman & Littlefield Publishers.
Ben-Peretz, M. with Kleeman, S., Reichenberg, R., & Shimoni, S. (Eds.). (2013). Embracing the Social and the Creative: New Scenarios for Teacher Education. Rowman & Littlefield.
Ben-Peretz, M. (2009). My journey in the Curriculum Field: Looking Back with Hope. In E. Short & L. Waks (Eds.), Leaders in Curriculum Studies: Intellectual Self-Portraits (15-26). Rotterdam: Sense.
1969 – תואר מוסמך בהוראת המדעים (בהצטיינות) באוניברסיטה העברית, ירושלים
1977 – תואר דוקטור בחינוך באוניברסיטה העברית, ירושלים
1978-1985 – ראש החוג להוראה באוניברסיטת חיפה
1988-1993 – ראש בית הספר לחינוך באוניברסיטת חיפה
1993-1996 – נשיאת מכללת תל חי
1993-2000 – מייסדת וראש המרכז לחינוך יהודי בישראל ובתפוצות באוניברסיטת חיפה
פרופ' מרים בן פרץ נפטרה ב 15 ביולי 2020