שני הזוכיםהסטודנטית רוני שכטר והסטודנט עמיחי קנו,עמית תלמידירוני מחקר לתואר שני בהתמחות לפיתוח פדגוגי של מערכות חינוך בחוג ללמידה, הוראה והדרכה זכו בפרס דן וולנר שמוענק למחקרי תזה בתחום פילוסופיה עם ילדים.
הפרס מוענק בפעם השנייה כמלגה מטעם משפחת דן וולנר ז"ל שהיה פעיל בתחום זכויות אדם והלך לעולמו לפני מספר שנים. בני משפחתו החליטו להעניק פרס כספי על שמו בתיאום עם פרופ' אריה קיזל ראש הפורום האקדמי הישראלי לפילוסופיה עם ילדים המשמש גם נשיא האגודה הבינלאומית לפילוסופיה עם ילדים.
השנה הוענק הפרס בטקס בזום לרוני שכטר שנושא עבודת הגמר שלה הוא: "הפילוסופיה החינוכית של מת'יו ליפמן ועמנואל לוינס כדרך להסרת "צל המבוגרים על עולם הילדים". נושא עבודת הגמר של עמיחי קנו הוא "פחד ופדגוגיה: עמדות מחנכים בחינוך הדיאלוגי על פחד".
ראש החוג ללמידה, הוראה והדרכה, פרופ' דני בן-צבי ברך בטקס את הסטודנטים הזוכים ואת המשפחה שהחליטה להנציח את שמו של וולנר על ידי הענקת פרס על עבודות מחקר המקדמות את הקשר בין חינוך ודיאלוג. בני משפחתו של דן וולנר – קמיליה אלמנתו ומיכל בתו – ברכו את הסטודנטים והדגישו כי חשיבות העיסוק האקדמי בתחומים שמקדמים הסטודנטים.
לאחר הטקס התקיימה הרצאת אורחת של ד"ר סיגל נאור-פרלמן, חוקרת ספרות ומייסדת "דרך רוח" על מרחב שלישי לקידום מדעי הרוח בישראל באמצעות בתי חינוך ללימוד היסטוריה, פילוסופיה וספרות באוניברסיטאות ובמכללות ועל היוזמה החדשה להקמת בתי חינוך לתלמידי יסודי שבהם מתרגלים פילוסופיה עם ילדים (בשיתוף הפורום האקדמי הישראלי לפילוסופיה עם ילדים) וכן לומדים ספרות.