שם המנחה

נושא הדוקטורט באנגלית

נושא עבודת הדוקטורט בעברית

דוא"ל

שם הסטודנט

תמונה

פרופ' מיכל ירושלמי וד"ר שי אולשר

Online Formative Assessment during teaching sequences in elementary school geometry

הערכה מעצבת ממוחשבת במהלך רצפי הוראה בגיאומטריה בבית ספר יסודי

hassan.ayoob@gmail.com

איוב חסן

 
 פרופ׳ רוזה לייקין

Exploring Development of Expertise of Communities Leaders in the Communities of Practice of Teachers who Teach mathematics at High Level.

הובלת קהילות מורים למתמטיקה המלמדים ברמה של חמש יחידות לימוד- התפתחות מומחיות מדריכי הקהילות תוך כדי הובלה

revital.a123@gmail.com

איזיק רויטל

 

פרופ' רוזה לייקין

Transforming proof problems in geometry into investigation ones: what is different among experts in problem solving?

הפיכת בעיות הוכחה לבעיות חקר ומציאת גילויים חדשים: מה מיוחד בקרב מומחים בפתרון בעיות?

haim1elgrabl1@gmail.com

אלגרבלי חיים

 

פרופ' אנה ספרד

Comognitive Pygmalion effect: The relationship between Mathematical identity of pre-school child by the teacher and the opportunities for learning that she creates for him and his self-mathematical identity

אפקט פיגמליון הקומוגניטיבי: הקשר בין זהותו המתמטית של הילד בעיני הגננת לבין הזדמנויות הלמידה שהיא יוצרת עבורו וזהותו המתמטית העצמית

taliayalon@gmail.com

אילון טלי

 

ד"ר טלי רוה

Cognitive Mechanisms Underlying Geometric Abilities.

הגורמים הקוגניטיביים המשפיעים על התפתחות החשיבה הגיאומטרית.

hissen@netvision.net.il

גדבאן חיסן

 

פרופ' דני בן צבי וד"ר יותם הוד

Informal Statistical Modeling: Young Children's Reasoning with Statistical Models and Modelling in a Model Eliciting Exploratory Data Analysis.

מידול סטטיסטי בלתי פורמאלי: אפיון החשיבה עם מודלים ומידול סטטיסטיים של ילדים צעירים במסגרת פעילות חקר נתונים מוכוונות מידול.

dvirmich@gmail.com

 

דביר מיכל

 

פרופ' אנה ספרד

Teachers' Routines and students’ learning engagement in mathematics classroom

רוטינות המורה ומעורבות לימודית של תלמידים בשיעורי מתמטיקה

irisdayan22@gmail.com

דיין איריס

 

פרופ' מיכל ירושלמי

Machine that learns students’ examples: Online formative assessment in the context of geometrical proof

מכונות הלומדות דוגמאות של תלמידים: אתגר בעיצוב הערכה מעצבת מקוונת בתחום הוכחות גאומטריות

yael.luz.halevi@gmail.com

 

לוז יעל

 

פרופ' רוזה לייקין ופרופ' אבי ברמן

The impact of participating in an enrichment course in mathematics on students' mathematical skills, attitude toward mathematics and achievements

ההשפעה של השתתפות תלמידים בתוכנית העשרה במתמטיקה על מיומנות מתמטיות, היחס למקצוע והישגים

ahlamosh@yahoo.com

מחאג'נה אחלאם

 

פרופ' רוזה לייקין ופרופ' גדי לנדאו

ETGAR program – exploring students’ characteristics essential for their success

תכנית אתגר – ניתוח מאפייני התלמידים הכרחיים להצלחתם בתכנית

lior.markovitz@gmail.com

מילר מרקובי'ץ ליאור

 

פרופ' רוזה לייקין

Learning through Teaching in a Virtual School: Development of Expertise in Teachers of Mathematics

התפתחות מומחיות של מורים תוך כדי הוראה בסביבה וירטואלית

etinoy@gmail.com

נוי אתי

 

פרופ' רוזה לייקין וד"ר מיכל איילון

Middle-School Teachers’ Conceptions of Argumentation in Mathematics Teaching

נושא העבודה בעברית: תפיסות של מורים בחטיבת ביניים לגבי ארגומנטציה בהוראת המתמטיקה

samaher.yassin@gmail.com

נעמה סמהאר

 

פרופ' רוזה לייקין וד"ר בת שבע חדד

Exploring creativity-related problem-solving strategies using eye-tracking methodology

ניתוח אסטרטגיות לפתרון בעיות שדורשות חשיבה יצירתית באמצעות "eye-tracking"

adieraky@gmail.com

עראקי עדי

 

פרופ' רוזה לייקין

Exploring teachers’ proficiency associated with varying mathematical challenge in accordance with students’ needs in high-level high-school mathematics classes

חקר מומחיות מורים בהוראה המתאימה אתגר מתמטי לצרכי התלמידים בכיתות הלומדות מתמטיקה ברמה גבוהה בחט"ע

dalit.tzafrir@gmail.com

צפריר דלית

 

ד"ר אירית פלד

The development of data sources and student conception of problem solution along a sequence of modeling problems

התפתחות מרחב מקורות הידע ותפיסת הפתרון בהתמודדות עם רצף בעיות מידול

peinav1@gmail.com

קיסר עינב

 

פרופ' רוזה לייקין

Development of Students' Mathematical Knowledge and Creativity by Means of Math- Key's Open Tasks.

התפתחות ידע ויצירתיות בקרב תלמידים באמצעות משימות פתוחות בפרויקט מפת"ח מתמטי

sklein12@campus.haifa.ac.il

קליין סיגל

 

פרופ' מיכל ירושלמי

Design of timing and fading of online feedback as a tool for supporting self-regulation in mathematical problem solving

עיצוב תזמון ודעיכה של משוב ממוחשב ככלי לקידום הכוונה עצמית בפתרון בעיות מתמטיות

math33444@gmail.com

קעדאן אמל

 

פרופ' רוזה לייקין ופרופ' עפרה מייזלס

The Impacts of Socio-Emotional and Cognitive Interventions on Developing 21st Century Competences in Students in Elementary Schools

השפעת התערבויות משני סוגים -- רגשי-חברתי וקוגניטיבי-- על התפתחות מיומנויות המאה ה- 21 בקרב תלמידים בבתי ספר יסודיים

shelly.rota@gmail.com

רוטה שלי

 

פרופ' רוזה לייקין וד"ר מיכל איילון

Using critical events during a clinical teaching preparation program: a longitude characterization of the change in the professional noticing skills of pre-service and novice in-service mathematics teachers

שימוש באירועים קריטיים במהלך תכנית הכשרה קלינית להוראה: אפיון אורך של שינוי בשימת לב מקצועית של מתכשרים להוראת מתמטיקה ומורים מתחילים למתמטיקה.

sigal.h.rotem@gmail.com

 

רותם סיגל-חוה

 

פרופ' אנה ספרד

Development of Discourse of Rational Numbers.

התפתחות השיח על מספרים רציונליים.

ayasteiner@gmail.com

 

שטיינר איה

 
באתר זה נעשה שימוש בתמונות מתוך מאגרי התמונות Thinkstockphotos Shutterstock istockphoto
Menu