math-eduהפקולטה לחינוך מברכת את ד"ר עינת הד-מצויינים על זכייתה בפרס היוקרתי לפירסום מצטיין של חוקרים צעירים מטעם ארגון ה American Educational Research Association.
הפרס הוענק למאמרה “The co-construction of ‘learning difficulties’ in mathematics: Teacher-student interactions and their role in the development of a שהתפרסם לאחרונה בכתב העת ‘disabled’ mathematical identity” .Educational Studies in Mathematics


טקס חגיגי להענקת הפרס יערך בכנס השנתי של הAERA בתחילת אפריל בפילדלפיה.


ד"ר עינת הד-מצוינים סיימה את עבודת הדוקטורט שלה שנכתבה בשפה האנגלית בקיץ 2012, בחוג לחינוך מתמטי בהנחייתה של פרופ' אנה ספרד.

כותרת העבודה Emotional aspects of learning mathematics - how the  interaction between identifying and mathematizing influences the effectiveness of learning.
כבר עם סיום התואר השלישי, הועסקה עינת במחלקה להוראת המדעים בטכניון במסלול קביעות בדרגת מרצה וכיום, היא מכהנת במשרת פוסט-דוקטורט באוניברסיטת פיסטבורג שבארה"ב.

הפקולטה לחינוך גאה בהשגיה של ד"ר עינת הוד-מצויינים ומאחלת לה בהצלחה בהמשך.

באתר זה נעשה שימוש בתמונות מתוך מאגרי התמונות Thinkstockphotos Shutterstock istockphoto
Menu