ילדים משכבות מוחלשות נפגעו במיוחד מהלמידה מרחוק

ילד עצוב רוכן בין ברכיובמחקרן החדש של ד"ר שלי שאול, פרופ' תמי קציר וד"ר אורלי ליפקה, מהחוג ללקויות למידה (מחקר מטעם המדען הראשי של משרד החינוך על הפערים שנוצרו בעקבות הקורנה בשטף קריאה והבנת הנקרא) נמצא שהקורונה הכפילה את הפערים בכל הקשור לקריאה ולהבנת טקסט בין תלמידי כיתות ב' מרקע סוציו-אקונומי גבוה ביחס לאלו מרקע נמוך יותר. זאת, כתוצאה מהלמידה בזום בשנה האחרונה

הלימודים מרחוק במהלך עידן הקורונה פגעו קשות בילדים רבים, מכל הגילים והשכבות. אך מחקר חדש מוכיח כי מי ששילמו את המחיר היקר ביותר של הלמידה בזום הם ילדים ממעמד סוציו־אקונומי נמוך יותר, שקיבלו ציונים נמוכים יותר באופן מובהק בקריאה ובהבנת הנקרא מאשר חבריהם לכיתה משכבות חזקות יותר.

לקריאת הכתבה על המחקר ב׳ידיעות אחרונות׳ (קובץ תמונה, בחלון חדש) וב-׳YNET׳ (בחלון חדש)

 

באתר זה נעשה שימוש בתמונות מתוך מאגרי התמונות Thinkstockphotos Shutterstock istockphoto
Menu