ארכיון אירועים
יום עיון על תיאוריה ופרקטיקה בחינוך הפתוח
- פרטים

25.09.2017 • 14:30-19:30
שם האירוע: יום עיון על תיאוריה ופרקטיקה בחינוך הפתוח
החוג ללמידה, הוראה והדרכה
מיקום האירוע: אודיטוריום ספדיה, הבניין הרב תכליתי • אוניברסיטת חיפה
למידה והוראה מוגברות טכנולוגיה בהשכלה הגבוהה: כיוונים ומגמות
- פרטים
26.06.2017
שם האירוע: למידה והוראה מוגברות טכנולוגיה בהשכלה הגבוהה: כיוונים ומגמות
אוניברסיטת חיפה
מיקום האירוע: טרם נקבע • אוניברסיטת חיפה
הכנס הארצי השנתי החמישה-עשר של מיט"ל בנושא "למידה והוראה מוגברות טכנולוגיה בהשכלה הגבוהה: כיוונים ומגמות" ייערך השנה באוניברסיטת חיפה, ביום שני, ה-26 ביוני 2017, ב' בתמוז תשע"ז.
ועדת התוכנית מזמינה בזאת הצעות להרצאות, פוסטרים וסדנאות בהתאם לקריטריונים המופיעים בקול הקורא. את ההצעות יש להגיש באמצעות אתר הכנס בלבד.
פרטים נוספים ניתן למצוא בקובץ המצורף ובאתר הכנס: https://meitalconf2017.iucc.ac.il
טקס מסיימי דוקטורט בפקולטה לחינוך
- פרטים
15.06.2017 - 15:00-17:00
שם האירוע: טקס מסיימי דוקטורט בפקולטה לחינוך
הפקולטה לחינוך
מיקום האירוע: חדר 363, בניין חינוך ומדעים • אוניברסיטת חיפה
טקס הענקת מלגות ע׳׳ש פרופ׳ שמואל וגב׳ לוצי נגלר
- פרטים
12.06.2017 - 14:00-15:30
שם האירוע: טקס הענקת מלגות ע"ש פרופ' שמואל וגב' לוצי נגלר
הפקולטה לחינוך
מיקום האירוע: חדר 548, בניין חינוך ומדעים • אוניברסיטת חיפה
סמינר הפקולטה לחינוך - מפגש שמיני
- פרטים
01.06.2017 - 12:00-14:00
שם האירוע: סמינר הפקולטה לחינוך - מפגש שמיני - אובדנות בקרב צעירים ובני נוער בישראל: היבטים בין תרבותיים
הפקולטה לחינוך
מיקום האירוע: בניין חינוך ומדעים, חדר 363 • אוניברסיטת חיפה
סמינר הפקולטה לחינוך - מפגש שביעי
- פרטים
11.05.2017 - 12:00-14:00
שם האירוע: סמינר הפקולטה לחינוך - מפגש שביעי - מפירוק לסיפור: אתגרים התפתחותיים של אימהות גרושות לילדים בגיל הרך
הפקולטה לחינוך
מיקום האירוע: בניין חינוך ומדעים, חדר 363 • אוניברסיטת חיפה
סמינר הפקולטה לחינוך - מפגש שישי
- פרטים
20.04.2017 - 14:00-16:00
שם האירוע: סמינר הפקולטה לחינוך - מפגש חמישי - מדיטציה, קשב ומוח
הפקולטה לחינוך
מיקום האירוע: בניין חינוך ומדעים, חדר 363 • אוניברסיטת חיפה
כנס הדוקטורנטים הרביעי
- פרטים
30.03.2017 - 09:30-16:00
שם האירוע: כנס הדוקטורנטים הרביעי
הפקולטה לחינוך
מיקום האירוע: בניין חינוך ומדעים, חדר 363 • אוניברסיטת חיפה
סמינר הפקולטה לחינוך - מפגש חמישי
- פרטים
16.03.2017 - 12:00-14:00
שם האירוע: סמינר הפקולטה לחינוך - מפגש חמישי - Research and Practice: A Case Study of Collaboration
הפקולטה לחינוך
מיקום האירוע: בניין חינוך ומדעים, חדר 363 • אוניברסיטת חיפה
סמינר הפקולטה לחינוך - מפגש שני
- פרטים
05.12.2016 - 16:00-18:00
שם האירוע: סמינר הפקולטה לחינוך - מפגש שני - Prof. Jacob Ari Burack
הפקולטה לחינוך
מיקום האירוע: בניין רבין, חדר 7038 • אוניברסיטת חיפה
סמינר הפקולטה לחינוך - מפגש ראשון
- פרטים
10.11.2016 - 12:00-14:00
שם האירוע: סמינר הפקולטה לחינוך - מפגש ראשון - למה טוב לנו לעשות טוב?
הפקולטה לחינוך
מיקום האירוע: חדר 363, בניין חינוך ומדעים • אוניברסיטת חיפה
מפגש הפורום למחקר איכותני: דילמות תרבותיות במהלך איסוף הנתונים
- פרטים
01.11.2016 - 13:30-15:30
שם האירוע: מפגש הפורום למחקר איכותני: דילמות תרבותיות במהלך איסוף הנתונים
הפקולטה לחינוך
מיקום האירוע: חדר 548, בניין חינוך ומדעים • אוניברסיטת חיפה
הרצאת הפתיחה בכנס השנתי של מרכז המצויינות LINKS: פרופ' כריס הודלי, מאוניברסיטת NYU
- פרטים
05.09.2016 - 09:45-11:00
שם האירוע: הרצאת הפתיחה בכנס השנתי של מרכז המצויינות LINKS: פרופ' כריס הודלי, מאוניברסיטת NYU
חוג: החוג ללמידה, הוראה והדרכה
מיקום האירוע: בניין הפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה, אודיטוריום קומה 1 (מתחת לקומת הכניסה לבניין), הטכניון
ביום שני, 05.09.16, בשעות 09:45-11:00 תתקיים הרצאת הפתיחה של הכנס השנתי של מרכז המצויינות LINKS , הנערך זו השנה הרביעית. בהרצאה זו נארח את פרופ' כריס הודלי, מאוניברסיטת NYU, חוקר בעל שם במדעי הלמידה. ההרצאה תקיים, בבניין הפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה, אודיטוריום קומה 1 (מתחת לקומת הכניסה לבניין), הטכניון.
ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אבל נדרש תאום מראש במייל: debbie.huck@edtech.haifa.ac.il
נושא ההרצאה: Emerging trajectories in learning in a networked society
Abstract
The profound changes in how technology permits people and information to be networked have led to equally profound changes in how we learn and know in a networked society. In this talk, I discuss some of the major trends in how advances in technology are leading to qualitative shifts in learning, and some of the possible perspectives--explanatory and design-minded--that can help us understand what it means to learn or support learning, and how our ideas about knowing need to shift from an individualistic to a contextualized, socially distributed model to support collective intelligence. I propose five waves of technology-mediated learning, and argue that our design goals need to shift towards a relational model of knowledge as a form of culturally embedded empowerment.
Bio
Chris Hoadley is an associate professor in the Educational Communication and Technology Program, the Program in Digital Media Design for Learning, and the Program on Games for Learning. He has 40 years' experience designing and building educational technology, and has researched connections between technology, learning, and collaboration for 25 years. His research focuses on collaborative technologies, computer support for cooperative learning (CSCL), and design-based research methods, a term he coined in the late 1990s. He has recently completed a 3 years "on loan" position in the National Science Foundation (NSF) as a program officer in the Directorate for Education and Human Resources, Division of Research on Learning in Formal and Informal Settings, and in the Directorate for Computer and Information Sciences and Engineering, Division of Information and Intelligent Systems.