סיגל רותם סיגל רותם
 
סיימתי תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ותואר שני בהנדסת סביבה אך תוך כדי העבודה כמהנדסת הבנתי שברצוני לעבוד במקצוע שבו העשייה המקצועית נוגעת בבני אדם ומשפיעה על החברה ולכן בחרתי להסב את מקצועי להוראת מתמטיקה. כמורה למתמטיקה יש לי אפשרות לאתגר ולגרות את החשיבה של התלמידים אך בו זמנית לפגוש אותם במקומות בהם הם זקוקים לעידוד ולתמיכה. במהלך עבודתי כמורה פגשתי מורים מעולים ועניין אותי להבין איך הם למדו את מה שהם יודעים? איך הם יודעים מתי לענות לתלמיד בשאלה? איזה תרגיל לבחור? סקרנות זו הביאה אותי לבחור בתואר שני בחינוך מתמטי ולאחר מכן להמשיך בלימודי דוקטורט בחוג לחינוך מתמטי באוניברסיטת חיפה. בלימודי הדוקטורט אני נחשפת למחקר מרתק וקורסים עם מיטב המרצים. המחקר שלי עוסק בהתפתחות מקצועית של סטודנטים להוראת מתמטיקה דרך זיהוי אירועים קריטיים המתרחשים בשיעור. אני נהנית מהמחקר ומהמפגש עם מורים מנוסים וסטודנטים להוראה שמהם אני לומדת, לא רק על התפתחות מקצועית של מורים, אלא גם על הוראת מתמטיקה. 
    
חסן איוב חסן איוב
 
סיימתי את לימודי דיפלומה בהנדסת תוכנה בבית הספר הארצי להנדסאים בטכניון 2005. בשנת 2006 סיימתי לימודי B.ed במנהל במכללת ויצו, בשנת 2009 התחלתי את עבודתי כמורה למתמטיקה ומחשבים. בשנת 2011 עברתי בהצטיינות התמקצעות בהוראת המתמטיקה. בשנת 2014 התחלתי לימודי תואר שני M.A מסלול תזה בחוג לחינוך מתמטי וסיימתי כמצטיין דיקן. בתקופה זו רכשתי השכלה מעולה סביב הנושאים הקשורים לחינוך מתמטי כך שפריט אצלי הלכה למעשה איך להפוך תיאוריות לכלים פרגמטיים, הלימודים חשפו בפני כשרונות מיומנויות שהקנו לי ראיית עולם כוללנית בתחום החינוך המתמטי שעזר לי בעבודתי בשטח בהוראת המתמטיקה ובהדרכת מורי מתמטיקה. יש לציין לאור ההתפתחות המקצועית שרכשתי בשנות לימודיי במסגרת התואר השני נתנה לי השראה ודחיפה להמשיך את לימודיי לתואר שלישי בחוג לחינוך מתמטי בנושא "­­הערכה מעצבת ממוחשבת במהלך רצפי הוראה בגיאומטריה בבית ספר יסודי".
 
Menu