אורנההחוג ללמידה, הוראה והדרכה שמח לברך את אורנה וקנין על קבלת התואר השני במסלול תזה,אורנה בהצטיינות הדיקן ללימודים מתקדמים. עבודת התזה שכתבה אורנה בהנחיית פרופ' דני בן-צבי, עוסקת בביטויי אי-ודאות של תלמידים צעירים במהלך הסקה סטטיסטית בלתי פורמלית ומידול. מחקר התזה מציע מסגרת תאורטית לאפיון מעמיק של רמות חשיבה עם אי-ודאות של ילדים צעירים העוסקים בחקר סטטיסטי ובמידול. אפיון זה עשוי לסייע בזיהוי והבנה של דפוסים ומגמות בהתפתחות החשיבה הסטטיסטית של ילדים צעירים ובפרט החשיבה שלהם עם אי וודאות. במישור הפדגוגי, המחקר תורם להבנת הקשר בין פדגוגיות המשלבות מידול ובין התפתחות החשיבה הסטטיסטית של הילדים.

הצטיינות זו הינה הכרה חשובה במחקרך פורץ הדרך והיצירתי. אנחנו שמחים עם אורנה וקנין ועם פרופ' בן-צבי אשר ליווה אותה בתהליך המשמעותי הזה! ברכות על סיום התואר!

 

 

 

 

ליאורברכות חמות לליאור אלגד על קבלת התואר השני במסלול תזה, בהצטיינות הדיקן ללימודים מתקדמים.

אנחנו שמחים לברך את  ליאור אלגד על קבלת התואר השני במסלול תזה, בהצטיינות הדיקן ללימודים מתקדמים.
עבודת התזה שכתבה ליאור בהנחייתם של פרופ' דני בן- צבי מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה ופרופ' תמר וייס מהחוג לריפוי בעיסוק, עסקה בבחינת הקשר בין מיומנות מוטוריקה גסה, הבאה לידי ביטוי בסביבת למידה של משחק וירטואלי, ובין מיומנות של מוטוריקה עדינה ותפקודי קשב של ילדים עם התפתחות טיפוסית.

העיסוק בבחינת שאלה מחקר זו נבעה מתוך רצון להבין האם קיים קשר בין שלושת מיומנויות הבסיס הללו, שמהוות חלק בלתי נפרד מתפקודו של לומד ומשפיעות על קיום של תהליכי למידה משמעותיים. בחינת שאלת המחקר התבצעה בסביבה של משחק וירטואלי שפותח במיוחד עבור המחקר, וייצג סביבת למידה חדשנית אשר מגוונת את תהליכי הלמידה ומגרה לומדים לפעולה.
 
ליאור יקרה, הצטיינות זו הינה הכרה חשובה במחקרך פורץ הדרך והחשוב כל כך. אנחנו שמחים איתך ועם מנחי העבודה – פרופ' וייס ופרופ' בן-צבי! ברכות על סיום התואר!