הרץ-לזרוביץ רחל , פרופ'
פרופ' מן המניין (אמריטה)
בהקשר הבית ספרי:
הוראה ואינטראקציה בכיתה, למידה שיתופית, בולטות מגדרית בכיתה, שינוי מערכתי בבתי ספר ובקהילות (עכו, חיפה) הכנסת שינויים בשיטות הוראה ולמידה השיתופיות, יישום השיטות של הצלחה לכל ואל"ש – אוריינות בלמידה שיתופית.
בהקשר הפסיכולוגיה החברתית:
דו קיום יהודי ערבי באוניברסיטה ובקהילה, התפתחות של ידידות בין יהודים וערבים, זהות ממוקפת של ערבים ויהודים ונושאים בחקר נשים בקבוצות דתיות שונות.
Zelniker, T., and Hertz-Lazarowitz, R. (2005). School-Family Partnership for Coexistence in the city of Acre; Promoting Arab and Jewish parents' role as facilitators of children’s literacy development and as agents of coexistence. Language, Culture and Curriculum, 18(1), 114-138.
Hertz-Lazarowitz, R. & Zelniker, T. (2013). Living through times of conflict and times of coexistence: University students’ participatory research as a potential for change. In: Dadhich, N., & Kumar, B. A., (Eds.) Peace Education: Gandhi and Other Approaches. Lambert Academic Publishing. (278-315).
Mor-Sommerfeld, A., Azaiza, F., & Hertz-Lazarowitz, R. (2007). Into the Future: Towards Bilingual Education in Israel. Education, Citizenship and Social Justice, 2(1), 5-22.
Khalil, M., Lazarowitz, M, & Hertz-Lazarowitz, R. (2009). A Conceptual Model; (The six mirrors of the classroom), and its' application to teaching and learning about microorganisms. Journal of Science Education and Technology, 18 (1), 85- 100.
Hertz Lazarowitz, R., Farah,A., Yosef-Meitav,M., (2012). Hyphenated Identity Development of Arab and Jewish Teachers: within the Conflict Ridden Multicultural Setting of the University of Haifa. Creative Education. Vol.3, Special Issue,1063-1069.
http://construct.haifa.ac.il/~rachelhl/pdf/creative-education(2012).pdf
אוניברסיטת של אוסטין בטקסס 1974.
כתובת/מיקום: חדר 574, בניין חינוך ומדעים
חוגים: החוג למדעי הלמידה וההוראה
דואר אלקטרוני: rachelhl@edu.haifa.ac.il
טלפון: 04-8288350 (58350)