גולדברג צפריר, ד"ר
למידה והוראה במקצועות ההומניים
פיתוח חשיבה מסדר גבוה
למידה וזהות קבוצתית
יחסים בין קבוצתיים
הכשרת מורים ולמידה מקצועית
Goldberg, T., Schwarz, B.B and Porat, D. (2008) Living and dormant collective memories as contexts of history learning. Learning and Instruction, 18, 223-237.
Goldberg, T., Schwarz, B.B and Porat, D. (2011) Changes in narrative and argumentative writing by students discussing "Hot" Historical Issues. Cognition and instruction, 29: 2, 185 -217.
Goldberg, T. (2013). "It's in My Veins": Identity and Disciplinary Practice in Students' Discussions of a Historical Issue. Theory and Research in Social Education, 41:1, 33-64.
Goldberg, T. & Ron, Y. (2014). "Look, each side says something different": The Impact of Competing History Teaching Approaches on Jewish and Arab Adolescents’ Discussions of the Jewish-Arab Conflict. Journal of Peace Education. 11(1), 1-29 DOI:10.1080/17400201.2013.777897
Goldberg, T., & Gerwin, D. (2013). Israeli history curriculum and the conservative – liberal pendulum. International Journal of Historical Teaching, Learning and Research, 11(2). 111-124
מ.א. במדיניות ומינהל בחינוך, האוניברסיטה העברית בירושלים, 2003.
ד"ר לפילוסופיה, מחקר בלמידה והוראה, 2006