|
שם הסטודנט |
שם המנחה |
נושא עבודת הדוקטורט בעברית |
שנת סיום |
| 1 |
שני חסיד סלע |
ד"ר שירי לביא |
החופש להצליח? הקשר בין חזון ותחושת משמעות של המנהל והמורים לתפקוד ורווחה של באי בית הספר: התפקיד המתערב של אוטונומיה ומסוגלות צוות בית הספר. |
בתהליך |
| 2 |
עביר ח'שיבון |
פרופ' קלרה סבג |
מסלולי הוראה של מורים בחינוך הכללי והמשולב וזיקתם לעמדות כלפי בית הספר וכלפי רפורמת ההכלה בחינוך המיוחד: התפקיד המתווך של הערכות הצדק המכוונות לפרט והמכוונות לאחר, והתפקיד המתערב של תרבות תחום הדעת |
בתהליך |
| 3 |
מירי אבירם |
ד"ר אביהו שושנה |
הכנה לבגרות: אתנוגרפיות של חינוך, מעמד והון תרבותי בבית ספר תיכון ממלכתי ותיכון אלטרנטיבי ממעמד כלכלי חברתי בינוני-גבוה |
בתהליך |
| 4 |
בוריס גורביץ |
ד"ר אביהו שושנה |
תרבות, חינוך והיעשות סובייקט בבית ספר דיאלוגי |
בתהליך |
| 5 |
מהא יחיא |
ד"ר איימן אגבאריה |
חינוך לדמיון ספרותי, פוליטי ודתי, בבית הספר הערבי: חסמים, אפשרויות ומתחים |
בתהליך |
| 6 |
עדו פלזנטל |
ד"ר איימן אגבאריה |
האפשרות ואי-האפשרות של חינוך פוליטי אסלאמי מערבי: ניתוח שיח ביקורתי בהגות הפוליטית של מוחמד ארכון, עבד אלכרים סרוש וטארק רמדאן |
בתהליך |
| 7 |
נוי אליהו |
פרופ' אנית סומך |
הבנת התופעה של לחץ להתנהגות אזרחית מגישת דרישות-משאבים: מודל מתערב-מתווך |
בתהליך |
| 8 |
סמדר מורס |
ד"ר איימן אגבאריה |
ספרות, פוליטיקה וחינוך: הילכו שלושתם יחדיו?! |
בתהליך |
| 9 |
עימאד ג'ראיסי |
ד"ר איימן אגבאריה |
מסלולים להתפתחות אליטה מובילה בחברה הערבית הפלסטינית בישראל: תנועות הנוער, השלטון המקומי והחברה האזרחית |
בתהליך |
| 10 |
צח שמואלי |
ד"ר איימן אגבאריה |
חינוך צעירים וצעירות במכינות קדם-צבאיות בישראל: דילמות ואתגרים של חינוך לאתיקה ולמוסר לקראת השירות הצבאי |
בתהליך |
| 11 |
רים ג'בארין |
ד"ר אביהו שושנה |
היעשות אליטה ערבית בישראל: חינוך, מעמד וסובייקטיביות בבית- ספר ערבי, פרטי, ממעמד כלכלי- חברתי גבוה |
בתהליך |
| 12 |
מתן גזית |
ד"ר לטם פרי חזן |
ממשקים וקונפליקטים בין סוגי שיח בהשתתפותם של בני נוער בסיכון בתהליכי קבלת החלטות קולקטיביות. |
בתהליך |
| 13 |
סחר עמורי נדאף |
ד"ר שירי לביא |
התפתחות חוזקות אופי במהלך ובעקבות משבר הקורונה: חקר תהליכים של שינוי חיובי |
בתהליך |
| 14 |
אורנה חורי |
ד"ר אביהו שושנה |
"השינוי במדיניות משרד החינוך בחוק החינוך המיוחד ומשמעותו בקרב הורים ומורים" |
בתהליך |
| 15 |
אימאן נעמה |
ד"ר שירי לביא |
משמעות האכפתיות בהוראה: הקשר בין אכפתיות ותחושת משמעות של מורים לבין הביטחון העצמי, הרווחה הנפשית, והמוטיבציה של תלמידיהם. |
בתהליך |
| 16 |
ויסאם איוב |
ד"ר שירי לביא |
מודל אינטגרטיבי לגורמים ותהליכים המנבאים הצלחה בבתי ספר מקצועיים: מחקר מפרספקטיבה של תאוריית ההכוונה העצמית. |
בתהליך |
| 17 |
לילך גרינפלד- יונה |
פרופ' קלרה סבג |
מחקר אתנוגרפי על תהליכי השילוב וההכלה של ילדי צד"ל במערכת החינוך הישראלית |
בתהליך |
| 18 |
תמיר ארז |
ד"ר אביהו שושנה |
פנומנולוגיה של היעשות סובייקט באמצעות חינוך, ספורט וסובייקטיביות בהקשרים תרבותיים שונים |
בתהליך |
| 19 |
פנינה גל-יעקב |
ד"ר אביהו שושנה |
עבודת מיון, אבחון קליני וסלקציה חברתית בחינוך: אתנוגרפיות של וועדות השמה לחינוך מיוחד |
בתהליך |
| 20 |
יעל סקורקוביץ |
ד"ר דבי גולדן |
אזרחיות שוות: ההשתתפות בקבוצה לדיאלוג בין תרבותי כאמצעי להכללה חברתית עבור ישראליות ממוצא אתיופי וישראליות ותיקות המתגוררות בפריפריה |
בתהליך |
| 21 |
אדווה עמרמי |
פרופ' קלרה סבג |
הקשר בין סגנונות מנהיגות, תפיסות צדק ארגוני וזיקות אזרחיות בתנועות נוער: התפקיד המתערב של קוד החינוך הבלתי פורמאלי |
בתהליך |
| 22 |
אילנית פינטו-דרור |
ד"ר אביהו שושנה |
היעשות אליטה: אתנוגרפיות של חינוך, מעמד וסובייקטיביות בבית-ספר פרטי ממעמד כלכלי-חברתי גבוה |
בתהליך |
| 23 |
שי קציר |
ד"ר לטם פרי חזן |
רפורמות חינוכיות בבתי ספר חרדיים לבנים |
בתהליך |
| 24 |
שירן גרמן |
ד"ר לטם פרי- חזן,
ד"ר אביהו שושנה |
The use of mobile phones by young children of low class: Barriers socioeconomic to the development of rights consciousness and educational implications |
בתהליך |
| 25 |
רותם קפלן |
ד"ר דבי גולדן |
אפשרויות קיומו של "דיאלוג" במוסד חינוכי מחקר אתנוגרפי על ביה"ס תיכון דיאלוגי בישראל |
בתהליך |
| 26 |
טל ניר |
ד"ר לטם פרי חזן |
היבטים דתיים ותרבותיים במימוש הזכות להשתתפות במועצות תלמידים ונוער |
בתהליך |
| 27 |
נחי משעול שאולי |
ד"ר אורן גולן,
ד"ר אביהו שושנה |
אורתודוקסיה בעידן הדיגיטלי: השימוש בניו-מדיה ותמורות בזהות החרדית בישראל |
בתהליך |
| 28 |
ליהי רוזמן פפיר |
ד"ר דבי גולדן,
פרופ' קלרה סבג |
מתנות קטנות – ההיבטים השונים שבנתינה של הורים לילדים: ממניעים ועד פרקטיקות – מחקר אתנוגרפי |
בתהליך |
| 29 |
אופיר שפר |
פרופ' קלרה סבג,
ד"ר אורן גולן |
מגדר ומנהיגות בחינוך הבלתי פורמאלי: דפוסי מנהיגות בקרב נערות בתנועות נוער בישראל |
בתהליך |
| 30 |
אלינה פרנטסמן-ספקטור |
ד"ר אביהו שושנה |
מדיניות חברתית-טיפולית ומושג העצמי בקרב בוגרים אשר הוגדרו בנערותם כ"נוער בסיכון" |
בתהליך |
| 31 |
עמית רוטמן-צור |
ד"ר דבי גולדן |
החינוך הייחודי בישראל: מחקר אתנוגראפי על תהליך הקמתו של בית ספר דמוקרטי |
בתהליך |
| 32 |
דליה בירני נסראלדין |
ד"ר אנית סומך |
מודל מתווך- מתערב להבנת הקשר בין ההון הפסיכולוגי של מנהלי בתי ספר לבין תוצרים ארגוניים. |
בתהליך |
| 33 |
אור סביון |
ד"ר שירי לביא
|
ללמד את מי שאתה: השפעת מיומנויות חברתיות- רגשיות של המורה על אותן מיומנויות אצל התלמידים. |
בתהליך |
| 34 |
עדן וייבל- טל |
ד"ר לטם פרי- חזן |
שיח של מורים בישראל ומעמדם החברתי
|
בתהליך |
| 35 |
ראניה כרייני- עונאללה |
ד"ר אנית סומך |
לחץ אזרחי צוותי כמתווך בין מנהיגות כריזמטית לתוצרים צוותיים: מודל מתערב-מתווך |
בתהליך |
| 36 |
עידן זק – דורון |
ד"ר לטם פרי-חזן |
הליכי משמעת משתפים בבתי ספר: פרספקטיבה של זכויות אדם |
בתהליך |