ביום שאחרי הקורונה: מערכת החינוך לאן?
ב-29.4.21 אירחה תוכנית ההתמחות בפיתוח פדגוגי במערכות חינוך של החוג ללמידה, הוראה והדרכה, פאנל שהפגיש בין בעלי עניין שונים בשאלה "ביום שאחרי הקורונה: מערכת החינוך לאן?".
את המפגש אירחו ראש החוג, פרופ' דני בן צבי, וראש תוכנית ההתמחות בפיתוח פדגוגי של מערכות חינוך, ד"ר נורית נוביס-דויטש, ודיברו בו חוקרים, נציגת משרד החינוך, מורה ותלמידות, שהציגו את עמדותיהם המנומקות בשאלה זו.
המפגש המקוון התקיים בנוכחות תלמידי תוכנית ההתמחות בפיתוח פדגוגי של מערכות חינוך, חוקרי חינוך ואורחים רבים. המפגש גם כלל שיחות בחדרי שיח, דיון משותף, סקר למשתתפים ועוד.
לחצו כאן לצפייה בחלק הראשון של המפגש, שבו הציגו הדוברים את עמדותיהם (בחלון חדש)
כמו כן ב-29.4.21 בבוקר, שוחחה ד"ר נורית נוביס-דויטש, ראש תוכנית ההתמחות בפיתוח פדגוגי של מערכות חינוך, עם ענבר דותן בתוכנית "אמא עצבנית" ברדיו חיפה, על הפאנל "היום שאחרי", ועל שאלת האחריות והפקת הלקחים בעקבות תקופת הלמידה מרחוק, שעברה על תלמידי ומורי ישראל בשנה וחצי האחרונות.
 
								 לאורך חיינו אנחנו משתייכים
לאורך חיינו אנחנו משתייכים הפקולטה לחינוך מברכת את פרופ׳ יעל קלי
הפקולטה לחינוך מברכת את פרופ׳ יעל קלי , מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה, על בחירתה כעמיתה ב-International Society of the Learning Sciences לשנת 2021.
, מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה, על בחירתה כעמיתה ב-International Society of the Learning Sciences לשנת 2021. קורס
קורס  ייחודי לתואר שני מתקיים בסמסטר זה בחוג ללמידה, הוראה והדרכה: הכנת חומרי הוראה לרומנים גרפיים אודות ניצולי שואה. את הקורס מוביל פרופ' אריה קיזל שזכה, יחד לפני יותר משנה, עם עמיתים מקנדה, גרמניה ומדינות נוספות בשני מענקי מחקר על ידי הקרן הקנדית Social Sciences and Humanities Research Council of Canada (SSHRC)
ייחודי לתואר שני מתקיים בסמסטר זה בחוג ללמידה, הוראה והדרכה: הכנת חומרי הוראה לרומנים גרפיים אודות ניצולי שואה. את הקורס מוביל פרופ' אריה קיזל שזכה, יחד לפני יותר משנה, עם עמיתים מקנדה, גרמניה ומדינות נוספות בשני מענקי מחקר על ידי הקרן הקנדית Social Sciences and Humanities Research Council of Canada (SSHRC) המחקר נועד לבחון את תהליך
המחקר נועד לבחון את תהליך הפקולטה לחינוך מברכת את פרופ׳ לילי אורלנד-ברק, מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה, על קבלת פרס Michael Huberman Huberman Award היוקרתי בתחום מחקרה.
הפקולטה לחינוך מברכת את פרופ׳ לילי אורלנד-ברק, מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה, על קבלת פרס Michael Huberman Huberman Award היוקרתי בתחום מחקרה. יום התכנית לטכנולוגיות בחינוך התקיים ב 20.01.2021. ביום זה, תלמידי ותלמידות התכנית לטכנולוגיות בחינוך הציגו את תהליכי ותוצרי הלמידה בקורסי התכנית השונים בהם השתתפו הסמסטר.  בין ההצגות, פרוייקטים, מודלים ומשחקי למידה אשר פותחו במסגרת קורסי המבוא, וקורסי הבחירה משחקים דיגיטליים ולמידה, מדע אזרחי ולמידה על מערכות מורכבות.
יום התכנית לטכנולוגיות בחינוך התקיים ב 20.01.2021. ביום זה, תלמידי ותלמידות התכנית לטכנולוגיות בחינוך הציגו את תהליכי ותוצרי הלמידה בקורסי התכנית השונים בהם השתתפו הסמסטר.  בין ההצגות, פרוייקטים, מודלים ומשחקי למידה אשר פותחו במסגרת קורסי המבוא, וקורסי הבחירה משחקים דיגיטליים ולמידה, מדע אזרחי ולמידה על מערכות מורכבות.
 במאמר חדש תחת הכותרת
במאמר חדש תחת הכותרת 
													 הפקולטה לחינוך מברכת את פרופ׳ לילי אורלנד-ברק
הפקולטה לחינוך מברכת את פרופ׳ לילי אורלנד-ברק , מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה, ולאלונה פורקוש-ברוך (עמיתת הוראה בחוג) ולעמיתותיהן למחקר – רון בלונדר ואלכסנדרה דניאל-סעד, על זכייתן במענק עבור מחקרן: "הקל"ה: מודל התנסות קלינית היברידית – חקר, פיתוח, הטמעה והערכה." המענק מטעם לשכת המדען הראשי במשרד החינוך.
, מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה, ולאלונה פורקוש-ברוך (עמיתת הוראה בחוג) ולעמיתותיהן למחקר – רון בלונדר ואלכסנדרה דניאל-סעד, על זכייתן במענק עבור מחקרן: "הקל"ה: מודל התנסות קלינית היברידית – חקר, פיתוח, הטמעה והערכה." המענק מטעם לשכת המדען הראשי במשרד החינוך. הפקולטה לחינוך מברכת את ד"ר תמר אלמוג, מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה, על בחירת ספרה החדש (יחד עם פרופ' עוז אלמוג) "כל שקרי האקדמיה" לרשימת הספרים הבולטים של 2020 שפרסם עיתון הארץ.
הפקולטה לחינוך מברכת את ד"ר תמר אלמוג, מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה, על בחירת ספרה החדש (יחד עם פרופ' עוז אלמוג) "כל שקרי האקדמיה" לרשימת הספרים הבולטים של 2020 שפרסם עיתון הארץ.  
								