 ביום רביעי 22.05.2019 נערכה השקה חגיגית לספרה החדש של פרופ׳ יעל קלי, מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה Learning In a Networked Society: Spontaneous and Designed Technology Enhanced Learning Communities
ביום רביעי 22.05.2019 נערכה השקה חגיגית לספרה החדש של פרופ׳ יעל קלי, מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה Learning In a Networked Society: Spontaneous and Designed Technology Enhanced Learning Communities
ספר זה, בעריכת פרופ' יעל קלי, פרופ' אילת ברעם-צברי (הטכניון) ופרופ' עמית שכטר (אוניברסיטת בן גוריון), מציג את חלק מפירות המחקר של מרכז המצוינות LINKS בשש השנים האחרונות. פרופ' חנן אלכסנדר בירך את חברי המרכז לכבוד צאת הספר ואנשי רשות המחקר הצטרפו להרמת הכוסית לכבוד האירוע. ההשקה נערכה במסגרת סמינר המגמה לטכנולוגיות בחינוך במרחב הלמידה העתידי (ה-FLS ), בו הוצגו פוסטרים דיגיטליים של שבעה פרקים מתוך 13 פרקי הספר, והודגמו דרכי ההוראה והלמידה הייחודיות שפותחו במרכז. פרופ' קלי הציגה מסגרת רעיונית המתארת חמישה גלים של התפתחות תפיסת החברה לגבי המושגים של ידע ולמידה, המתכתבים עם התפתחויות טכנולוגיות בתחום המידע והתקשורת. מחקרי המרכז מייצגים בעיקר את הגל החמישי – למידה אאודאומינית בה הצמיחה האישית נמצאת בדיאלוג עם צמיחת החברה. את האירוע חתם ביקור של אורחי הכנס של מדעי הרוח הדיגיטליים שבאו להתרשם מהעשייה במרכז LINKS.
לצפייה בתמונות מהאירוע לחץ כאן (בחלון חדש)
 
								 הפקולטה לחינוך מברכת את פרופ׳ דני בן-צבי ושותפיו על זכייתם במענק מקרן Minerva Stiftung הגרמנית להקמת 'בית-ספר מינרווה' גרמני-ישראלי (German-Israeli Minerva School) על הנושא:
הפקולטה לחינוך מברכת את פרופ׳ דני בן-צבי ושותפיו על זכייתם במענק מקרן Minerva Stiftung הגרמנית להקמת 'בית-ספר מינרווה' גרמני-ישראלי (German-Israeli Minerva School) על הנושא: ביום רביעי ה-1.5.19, התקיים יום העיון השנתי המגמה לחקר החינוך האלטרנטיבי בחוג ללמידה, הוראה והדרכה. יום העיון התמקד בנושא החינוך הפרוגרסיבי, תוך שילוב למידה סדנאים בסיור חוייתי. יום העיון התקיים בתיכון החברתי בקריית אתא. לאחר דברי פתיחה ומדיטציה קצרה עם מארגנת יום העיון, ד"ר אביבה ברקוביץ'-אוחנה ראש המגמה לחקר החינוך האלטרנטיבי, יום העיון נפתח בשיחה עם מנהלת בית הספר, קרן ברנס. קרן לוקחת חלק בהתנסות של הקמת בי"ס אלטרנטיבי פורמלי ברוח בלתי פורמלית "יצירתית"ברוח משנתו הדו-שיחית של מרטין בובר, כחלק מרשת דרור בתי חינוך השייכת לתנועת דרור ישראל בה קרן חברה. היום המשיך בסיור מודרך בביה"ס בקבוצות קטנות עם המתחנכים בני הנוער, והמשיך לשיחה עם המנהלת, היועצת ומורים נוספים בביה"ס. בהמשך היום התקיימה סדנא עם אסף סטי אל-בר בנושא "הקפה והנכחה: מהתנסות חווייתית להמשגה". לבסוף הסטודנטיות של שנה ב, חולוד שנבור ורותם לוינסון ספרים, הנחו דיון שהתמקד בניתוח ביקורתי של טקסטים פילוסופיים לאור ההתנסות בביה"ס. יום העיון הסתיים ברב שיח בהשתתפות הסטודנטים וחברי דרור ישראל על חשיבות החוויה הדיאלוגית בשדה החינוכי.
ביום רביעי ה-1.5.19, התקיים יום העיון השנתי המגמה לחקר החינוך האלטרנטיבי בחוג ללמידה, הוראה והדרכה. יום העיון התמקד בנושא החינוך הפרוגרסיבי, תוך שילוב למידה סדנאים בסיור חוייתי. יום העיון התקיים בתיכון החברתי בקריית אתא. לאחר דברי פתיחה ומדיטציה קצרה עם מארגנת יום העיון, ד"ר אביבה ברקוביץ'-אוחנה ראש המגמה לחקר החינוך האלטרנטיבי, יום העיון נפתח בשיחה עם מנהלת בית הספר, קרן ברנס. קרן לוקחת חלק בהתנסות של הקמת בי"ס אלטרנטיבי פורמלי ברוח בלתי פורמלית "יצירתית"ברוח משנתו הדו-שיחית של מרטין בובר, כחלק מרשת דרור בתי חינוך השייכת לתנועת דרור ישראל בה קרן חברה. היום המשיך בסיור מודרך בביה"ס בקבוצות קטנות עם המתחנכים בני הנוער, והמשיך לשיחה עם המנהלת, היועצת ומורים נוספים בביה"ס. בהמשך היום התקיימה סדנא עם אסף סטי אל-בר בנושא "הקפה והנכחה: מהתנסות חווייתית להמשגה". לבסוף הסטודנטיות של שנה ב, חולוד שנבור ורותם לוינסון ספרים, הנחו דיון שהתמקד בניתוח ביקורתי של טקסטים פילוסופיים לאור ההתנסות בביה"ס. יום העיון הסתיים ברב שיח בהשתתפות הסטודנטים וחברי דרור ישראל על חשיבות החוויה הדיאלוגית בשדה החינוכי. ראש המגמה לפיתוח מערכות חינוך בחוג ללמידה, הוראה והדרכה, ד"ר אריה קיזל, הוזמן להתכבד ולהרצות את הרצאת הפתיחה בפורום הבין-דתי בקולג' לותר שבארה"ב.
ראש המגמה לפיתוח מערכות חינוך בחוג ללמידה, הוראה והדרכה, ד"ר אריה קיזל, הוזמן להתכבד ולהרצות את הרצאת הפתיחה בפורום הבין-דתי בקולג' לותר שבארה"ב.  ד"ר יותם הוד הוא הזוכה בפרס על שם מרדכי ניסן של האוניברסיטה העברית בירושלים לחוקרי חינוך מצטיינים בתחילת דרכם.
ד"ר יותם הוד הוא הזוכה בפרס על שם מרדכי ניסן של האוניברסיטה העברית בירושלים לחוקרי חינוך מצטיינים בתחילת דרכם. ברכות חמות לד׳׳ר אילנה דובובי, בוגרת תואר שלישי בהנחייתן של ד"ר שרונה ט. לוי ופרופ׳ אפרת דגן, לרגל קבלת פרס חוקר צעיר מהמחלקה של חינוך במקצועות (Division I) בAERA, בגין מאמר שמבוסס על הדוקטוראט שלה: Narrowing the Gap Between theory and practice: Simulation- and model-based learning for nursing students אשר הנו חלק מעבודת הדוקטורט שלה.
ברכות חמות לד׳׳ר אילנה דובובי, בוגרת תואר שלישי בהנחייתן של ד"ר שרונה ט. לוי ופרופ׳ אפרת דגן, לרגל קבלת פרס חוקר צעיר מהמחלקה של חינוך במקצועות (Division I) בAERA, בגין מאמר שמבוסס על הדוקטוראט שלה: Narrowing the Gap Between theory and practice: Simulation- and model-based learning for nursing students אשר הנו חלק מעבודת הדוקטורט שלה. לחברות ולחברי קהילת החוג ללמידה, הוראה והדרכה,
לחברות ולחברי קהילת החוג ללמידה, הוראה והדרכה, לחברות ולחברי קהילת החוג ללמידה, הוראה והדרכה:
לחברות ולחברי קהילת החוג ללמידה, הוראה והדרכה: 
								