
׳׳אני שותף!׳׳
׳׳אני שותף!׳׳ בספר זה הכותבות מציעות דרך הוראה על פי מודל "מעגל ההפנמה", מודל המאפשר מסגרת מובנית של הוראה משמעותית ורלוונטית הן לתלמידי החינוך המיוחד
׳׳אני שותף!׳׳ בספר זה הכותבות מציעות דרך הוראה על פי מודל "מעגל ההפנמה", מודל המאפשר מסגרת מובנית של הוראה משמעותית ורלוונטית הן לתלמידי החינוך המיוחד
Language and Discourse in Special Education Interdisciplinary teamwork has significantly improved the education of children with special needs. Because the students' needs are complex, the
School-Parent Collaborations in Indigenous Communities: Providing Services for Children with Disabilities Poverty. Lack of social support. Limited access to education. High risk for health problems.
Disability from a Humanistic Perspective: Towards a Better Quality of Life The objective of this book is to advance awareness and sensitivity towards the special
שילובים – מערכות חינוך וחברה זהו הספר השני בסדרה העוסקת בסוגיות שונות בהקשר לשילובם של תלמידים עם מוגבלויות בבית הספר ובחברה. בספר הנוכחי הביאו העורכים
סחיש – סוגיות בחינוך מיוחד ובשילוב הופיעה חוברת מס' 2, כרך 25, של כתב העת סחי"ש – 'סוגיות בחינוך מיוחד ובשילוב' ובו מאמרים בנושאים מגוונים
סחי"ש: סוגיות בחינוך מיוחד ובשילוב – תש"ע/ 2009 סחי"ש – "סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום" הינו כתב-עת מדעי בין תחומי המדגיש את הקשר שבין חינוך, טיפול
תקשורת תומכת וחליפית: מדריך לצוות הרב מקצועי במסגרת החינוך המיוחד המדריך נכתב כדי לשרת את צוות בית הספר ואת המסגרות החינוכיות השונות שבהן מתחנכים תלמידים
Current Issues in Bilingualism הספר מציג מחקרים עדכניים במגוון תחומים השייכים לנושא של דו–לשוניות. המאמרים שנכללים בספר, כתובים על ידי חוקרים מובילים בתחום, ביניהם חברי
עבודת צוותים רב מקצועיים בספר חמישה פרקים, חלקם עוסק יותר בשאלות תיאורטיות-עקרוניות, באחרים מושם דגש רב יותר על סוגיות מעשיות. כל פרק בספר מוצגים מקרים