מחקריה של ד׳׳ר נורית נוביס-דויטש
מחקריה של ד׳׳ר נורית נוביס-דויטש ד"ר נורית נוביס-דויטש חוקרת ערכים וחשיבה מוסרית, קוגניציה חברתית, ופסיכולוגיה של הדת, תוך התמקדות מיוחדת בהשלכות החינוכיות של תחומים אלו.
מחקריה של ד׳׳ר נורית נוביס-דויטש ד"ר נורית נוביס-דויטש חוקרת ערכים וחשיבה מוסרית, קוגניציה חברתית, ופסיכולוגיה של הדת, תוך התמקדות מיוחדת בהשלכות החינוכיות של תחומים אלו.
העברה קוגניטיבית רטרואקטיבית משפה זרה לשפה ראשונה פרופ' אבו רביעה הוא חבר סגל בחוג למדעי הלמידה וההוראה ובחוג לחינוך מיוחד. פרופ' אבו רביעה כותב ומפרסם
חוויות הקשורות לסביבה עשויות לתרום לרווחה הנפשית של האדם מחקריה של ד"ר קרן קפלן-מינץ עוסקים בקשר בין האדם ובין הסביבה הטבעית, ובאופן בו חוויות והתנסויות
הפלסטינים הוצגו בשיעור באופן מאוזן, ואמון התלמידים בהם עלה החשיפה למידע מורכב ומגוון אודות הערבים והפלסטינים במסגרת הוראת ההיסטוריה יכולה להשפיע על מידת האמון שהם
הכשרת מורים – פרופסור לילי אורלנד-ברק פרופ' לילי אורלנד-ברק מכהנת כדיקנית ללימודים מתקדמים של אוניברסיטת חיפה, ודיקנית הפקולטה לחינוך לשעבר. תחומי התמחותה הם חקר ההדרכה
פרופסור חנן אלכסנדר הוא פילוסוף של החינוך. המחקר שלו עוסק בחינוך פוליטי, מוסרי, רוחני, דתי, ויהודי, ובפילוסופיה של המחקר בחינוך. חנן משתתף היום בשלושה פרויקטי
מחקריו של ד"ר חגי קופרמינץ על אמפתיה הנושא המרכזי במחקריו של ד"ר חגי קופרמינץ הוא אמפתיה. בסדרת מחקרים על תהליכי אמפתיה ביחסים בין בני נוער
התרחבות התודעה בראי חקר המוח מחקרה של ד"ר אביבה ברקוביץ-אוחנה מתמקד בתודעה ובתחושת עצמי, בין השאר בהקשר לתרגול מדיטציה, ויישומים לשדות החינוך והפסיכותרפיה. במאמרה, "התרחבות
מידע שגוי: זה מידבק! בעקבות התפרצות נגיף הקורונה החדש, ומחלת ה- Covid-19 שלה הוא גורם, מתפשט מידע שגוי רב ברשתות החברתיות ובזירות מקוונות אחרות. התעצמות
למידה עם סביבת אֵלִי-כֶּם (ELI-Chem, Embodied Learning Interactive Chemistry) של מושגים מרכזיים בכימיה במסגרת המחקר פיתחו החוקרות ד"ר שרונה ט. לוי, מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה, וד"ר
לימודים אקדמיים והחברה החרדית: השניים ילכו יחד? בשנים האחרונות, ישנה פריחה של מוסדות ותוכניות המיועדות לחברה החרדית באקדמיה. בעוד ויכוחים ערים מתקיימים ביחס להפרדה המגדרית,
הפורום האקדמי הישראלי לפילוסופיה עם ילדים בפקולטה לחינוך, אוניברסיטת חיפה הפורום האקדמי הישראלי לפילוסופיה עם ילדים בראשות פרופ' אריה קיזל יוזם סמינרים, השתלמויות ומפגשים מקומיים
זהויות של תלמידים כבוני ידע כיצד ניתן לעודד תלמידים להשתתף בלמידה כיתתית באופן שרותם את תחומי העניין שלהם, הכוונות שלהם, האופי שלהם והחוויות או הנורמות