מחקרים פעילים בחוג לחינוך מתמטי
- מתמטיקה, מגדר, ומורים: תפיסות והטיות (לורי רובל עם ג׳והיינה שחבארי ממכללת אל-קאסמי). גוף מממן: הקרן הלאומית למדע
- קידום ארגומנטציה בכיתת המתמטיקה
- פיתוח מומחיות הוראה של מתמטיקה יישומית באמצעות צפייה וניתוח של שיעורים מצולמים (מיכל איילון). גוף מממן: קרן טראמפ
- פיתוח מומחיות של מורים בשימוש בהערכה מעצבת בשיעורי המתמטיקה
- הכשרת מורים למתמטיקה באמצעות נוטיסינג לאירועי הוראה קריטיים. גוף מממן: קרן טראמפ (המימון הסתיים)
- תפקידן של פונקציות ניהוליות בפתרון תרגילי גיאומטריה ברמת חטיבת הביניים (מיכל איילון וטלי רוה). גוף מממן: ISF
- תפקיד זיכרון עבודה מילולי ומרחבי בפתרון תרגילי גיאומטריה אינטואיטיבית ופורמלית של חט"ב (מיכל איילון וטלי רוה) גוף מממן: ISF
- גישות הוראה למושג הנגזרת
- מעורבות אזורים תת-קורטיקליים בתהליכי ספירה וסוביטייזינג
- האם חישוב מנטלי של תרגילי חיבור וחיסור רב ספרתיים דורש את אותם משאבי זיכרון עבודה במבוגרים?
- עד כמה השוואות גודל מושפעות מכמות הפריטים?
- הערכה מעצבת ממוחשבת: עיצוב ושימוש אורכי בהערכה ממוחשבת ולוחות מחוונים אינטראקטיביים
- עיצוב ושימוש פעילויות מידול מבוססות סימולציה ממוחשבת במתמטיקה (מיכל איילון). גוף מממן: קרן טראמפ.
- עיצוב יחידות הערכה ממוחשבת שיתופי של מורים
- הערכה ממוחשבת קבוצתית והערכת עמיתים ממוחשבת של תלמידים
- מדעי הנתונים בפיתוח וניתוח חומרי לימוד
- תפיסות מורים לגבי מתמטיקה ומגדר
- תפיסות תלמידים לגבי מתמטיקה ומגדר
- תפיסות מורים לגבי רב-שפתיות וחינוך מתמטי
- טראנס-שפתיות בפתרון בעיות מתמטיות אצל דו-לשוניים
- בעיות מילוליות בחינוך מתמטי – הקשרים חברתיים