אפשר לקיים קשרים וירטואליים בין ילדים/ות ישראלים, יהודים ופלסטינים
ההשפעות של משחקי וידאו וירטואליים טרם נחקרו במסגרת הקשרים בין קבוצות עוינות ובקרב ילדים/ות בבתי ספר. ב'משחקים לשלום' משתפים ד"ר ג'וי בנטוב מהחוג לחינוך מיוחד ושותפיה את מחקרם שאפשר לקיים קשרים וירטואליים בין ילדים/ות ישראלים, יהודים ופלסטינים.
לשם קירוב לבבות והפחתת סטריאוטיפים ודעות קדומות, ילדים ישראלים יהודים ופלסטינים שיחקו יחד במשחק המחשב מיינקראפט. המחקר, שנעשה בשיתוף עם עמותת ׳משחקים לשלום׳, כלל תוכנית התערבות בית ספרית היברידים במסגרתה התקיימו 8 מפגשים (6 מרחוק מחדר מחשב בבית הספר, ו-2 מפגשים פנים אל פנים), התלמידים מבית ספר יהודי וערבי שיחקו יחד במשימות שונות במשחק המיינקראפט, ובנו יחד מבנים.