דוקטורנטים בחוג ללקויות למידה

שם המנחה

נושא עבודת הדוקטורט באנגלית

נושא עבודת הדוקטורט בעברית

דוא״ל שם הסטודנט תמונה
פרופ' דוד שר Learning to read Arabic: psycholinguistics, grammatological and pedagogical aspects לימוד קריאה בערבית - היבטים פסיכו-לינגוויסטים, גרמטולוגיים ופדגוגיים hanadi.abuahmad
@gmail.com
הנאדי אבו אחמד hanadi-abu-achmed
פרופ' אוסיד ח'טיב Language selection and the Arabic diglossia בחירה שפתית ודיגלוסיה בשפה הערבית afafabo@gmail.com עפאף אבו גזאלה  Afaf-Abo-Gazaly
 פרופ' מרק לייקין Development of morphological ability among bilingual speakers in early childhood in two Semitic languages: Hebrew and Arabic   התפתחות היכולת המורפולוגית בקרב ילדים דו לשוניים בגיל הרך בשתי שפות שמיות: ערבית ועברית Abeer.asli
@gmail.com
בדארנה-עאסלה עביר בדארנה-עאסלה עביר 
פרופ' צביה ברזניץ, פרופ' עודד זהבי   The relationships between musical expertise and language skills in musicians and non-musicians, dyslexic and skilled adult readers: A behavioral and ERP study הקשר בין מומחיות מוסיקלית ומיומנויות שפתיות בקרב בוגרים מוסיקאים ולא מוסיקאים, קוראים דיסלקטים ותקינים: מחקר התנהגותי ואלקטרופיזיולוגי  nahalbe@gmail.com נחל בינור  נחל בינור
פרופ' אבי קרני The effect of auditory identification training on stimulus dependent attention engagement among young adults with ADHD: a study using Pre-Pulse Inhibition השפעת אימון תפיסתי- שמיעתי על מרכיבי קשב בקרב מבוגרים המאובחנים כבעלי הפרעה בקשב ובריכוז:המחקר ישתמש במטלת
Pre-Pulse Inhibition
Rim2000@walla.com רים בירני- חלבי  

פרופ' תמי קציר וד"ר טלי ביתן

Single word reading - Is it all about transparency? Evidence from  behavioral and fMRI among typical and dyslexic Hebrew readers
Jewish adolescents adolescents from Arab
קריאת מילים בודדות - האם זה רק עניין של שקיפות? עדויות ממחקר התנהגותי ומחקר fMRI בקרב קוראים תקינים ודיסלקטים בעברית ylweiss@gmail.com יעל וייס yael-wais 
פרופ' מיכל שני, פרופ' תמי קציר וד"ר שלי שאול  Developmental relationships between visual processing, emergent literacy, and language skills in preschool and reading profiles in first grade: A longitudinal study in the Hebrew orthography  חקירת הקשר ההתפתחותי בין יכולות עיבוד חזותי, שפה וקריאה, לבין פרופילים של קוראים באורתוגראפיה העברית: מחקר אורך  zofit.va@gmail.com צופית וטבו פליישון צופית וטבו פליישון
פרופ' תמי קציר וד"ר ענת פריאור   English Reading Comprehension of Adolescent Hebrew Speakers Learning English as a Foreign Language הבנת הנקרא באנגלית בקרב מתבגרים דוברי עברית הלומדים אנגלית כשפה זרה ESEwithRita
@gmail.com
ריטה זלצמן קוליק rita-zaltsman-kolik 

פרופ' תמי קציר

פרופ' מיכל שני

Different types of feedback effects  on reading comprehension and meta - cognitive abilities, in  students with and without reading comprehension difficulty השפעת סוגי משוב שונים על הבנת הנקרא ויכולות מטא-קוגנטיביות, בקרב תלמידים עם וללא קושי בהבנת הנקרא einat_kleider
@hotmail.com
עינת טסלר  
פרופ' דויד שר   Phonological Awareness in a Semitic Abjad: Consonants versus Vowels  מודעות פונולוגית באַבְּגָ'ד העברי - עיצורים לעומת תנועות maayant21@gmail.com מעין תדמור-טרוינסקי מעין תדמור-טרוינסקי
פרופ' מרק לייקין Morphological processing in the bilingual and monolingual skilled readers: Comparison between three targets languages (Russian, Hebrew & English) עיבוד מורפולוגי בקרב קוראים מיומנים דו וחד לשוניים: השוואה בין שלוש שפות המטרה (רוסית, עברית ואנגלית) allamirkin
@gmail.com
אלה מירקין  
ד"ר תמי קציר וד"ר ג'נינה קהן-הורביץ What's Hot in English as a Foreign Language Literacy Instruction in Israel: Insights from Experts and Teachers about Classroom Practices מהם הנושאים החמים בהוראת אנגלית כשפה זרה בישראל: תובנות ממומחים ומורים על הנעשה בכיתות הלימוד stephfuchs21
@gmail.com
סטפני פוקס stefani-fux
פרופ' צביה ברזניץ Differences in brain connectivity and processing of information between dyslexic and regular readers הבדלים בקישוריות מוחית ועיבוד האינפורמציה בין קוראים בעלי דיסלקציה וקוראים רגילים alex.frid@gmail.com אלכס פריד  
פרופ' תמי קציר The influence of task characterisitics on texts integration השפעתם של מאפייני המטלה על תהליכי אינטגרציה של טקסטים lironprimor
@gmail.com
לירון פרימור לירון פרימור
פרופ' צביה ברזניץ Introducing The Cognitive Warm-up: Increasing Reading Training Effectiveness for Dyslexic Individuals החימום הקוגניטיבי: הגברת אפקטיביות של תוכניות אימון קריאה לדיסלקטים  olga.chuntonov
@gmail.com
אולגה צ'ונטונוב  olga-chuntonov
ד"ר אורלי רובינשטיין Ordinal processing: is it essential for numerical knowledge? עיבוד סדרה האם הוא הכרחי לעיבוד מידע נומרי? surydana@gmail.com דנה צורי ברוט  
ד"ר אורלי רובינשטיין ופרופ' אבי קרני   Subitizing - methodological and diagnostical issues  סוביטציה - היבטים מתודולוגיים ואבחנתיים hilakanner
@gmail.com
הילה קנר  
ד"ר אורלי רובינשטיין Approximate non-symbolic operation, approximate and exact symbolic operations, and mathematical proficiency אופרציות לא סימבוליות מוערכות, אופרציות סימבוליות מוערכות ומדויקות ויכולת מתמטית. furmantamar
@gmail.com
תמר פורמן  

פרופ' תמי קציר

פרופ' מיכל שני

The Effects of a Fluency Based Intervention on Reading Related Self Perceptions, Confidence and Calibration of Comprehension, Among At Risk and Average Readers ages 8 to 9 השפעתה של תוכנית התערבות להאצת שטף הקריאה על דימוי עצמי בקריאה, בטחון ויכולת כיול בהבנת הנקרא, בקרב קוראים מתקשים ותקינים בגילאים 8 עד 9 Ronenk1@gmal.com רונן קספרסקי  ronen-kasperski
פרופ' צביה ברזניץ וד"ר ליאת גולדברב The impact of visual distracters on the reading performance of dyslexic readers and an avoidance method for reading enhancement חקר ההשפעה והלמידה להימנע ממסיחים ויזואליים כגורם בשיפור איכות הקריאה בקרב קוראים דיסלקטים omreesh@gmail.com עמרי שובל omri-shoval
פרופ' דייויד שר The relationship between reading disabilities and specific language impairment in Hebrew הקשר שבין דיסלקציה התפתחותית ללקות שפתית בשפה העברית – מבט על רכישת הקריאה והתפתחותה carmit_sh
@oranim.ac.il
כרמית שלו לייפר
 
Menu